Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vizuální merchandising jako nástroj marketingové komunikace v místě prodeje
Kunc, Martin ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Ježková, Tereza (oponent)
Práce se věnuje vizuálnímu merchandisingu, který je jedním z nástrojů marketingové komunikace v místě prodeje. Teoretická část má v prvé řadě za cíl tento pojem zařadit právě do kontextu marketingové komunikace v místě prodeje a následně ho definovat. Dále popisuje historii vizuálního merchandisingu a jeho cíle, základní principy a aspekty. Práce se zabývá také jednotlivými nástroji, kterými jsou aranžování zboží, figuríny, osvětlení, nápisy a navigace, výlohy, práce s materiály i využití barevnosti, kdy mapuje jejich dělení, užití v praxi a zároveň popisuje mechanismy v rozmístění zboží v prodejně. V praktické části dochází kanalýze vizuálního merchandisingu u dvou vybraných prodejen, kterými jsou Vans a Manufaktura. Autor tyto prodejny analyzuje, popisuje a porovnává s koncepty, které jsou popsány v teoretické kapitole. Součástí praktické části jsou také strukturované rozhovory se zástupci značek vybraných prodejen, které sloužily kzískání doplňujících informací k vizuálnímu merchandisingu analyzovaných maloobchodních jednotek. Hlavním cílem této práce je představit vizuální merchandising jako nástroj marketingové komunikace v místě prodeje, popsat jeho teoretické základy i prozkoumat jeho vliv na nákupní chování. Cílem je také zjistit, do jaké míry jsou teoretické koncepty dodržovány v praxi a...
In-store marketingová komunikace iSmoke.cz
Kopáček, Jakub ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace iSmoke.cz" se zabývá komunikací v místě prodeje neboli in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na multisenzorickou komunikaci a její aplikaci v kamenné prodejně iSmoke Store. První část práce se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace, seznamuje se základními pojmy a nástroji této disciplíny, uvádí do problematiky multisenzorické komunikace a zabývá se aktuálními trendy v oblasti komunikace v místě prodeje. Druhá část práce se věnuje deskripci konceptu internetového obchodu iSmoke.cz a kamenné prodejny iSmoke Store se zaměřením na prodávaný sortiment, ke kterému se váží různá prodejní specifika. Dále se práce věnuje deskripci implementace in-store marketingové komunikace a multisenzorické komunikace v kamenné prodejně iSmoke Store s využitím poznatků získaných v teoretické části práce. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav in-store marketingové komunikace a nalézt možnosti další implementace jednotlivých nástrojů a smyslů v místě prodeje.
Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara
Fialíková, Lucie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent)
Bakalářská práce "Analýza marketingové komunikace oděvní značky Zara" popisuje a analyzuje jednotlivé části cirkulárního obchodního modelu a alternativního přístupu k marketingové komunikaci. Právě kombinace a následná implementace těchto dvou h přístupů zajistila značce pozici jednoho z lídrů trhu s rychlou módou. První část práce se zabývá historií a současností značky a následnou deskripcí jednotlivých strategických ohnisek obchodního modelu od designu přes výrobu až po bchodů. Druhá část práce se zabývá analýzou marketingové komunikace značky. Primárním kanálem jsou prodejny Zara, jimž je v této části věnován velký prostor. Sekundárním kanálem é podrobena důkladné deskripci. ěr práce shrnuje výslednou analýzu a nabízí doporučení ke zlepšení komunikace značky s ohledem na potenciální budoucí hrozby.
Komunikace značek luxusních šperků se zaměřením na značku ALO diamonds
El Bournová, Amal ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Bakalářská práce "Komunikace značek luxusních šperků se zaměřením na značku ALO diamonds" se zabývá analýzou marketingové komunikace značky ALO diamonds a srovnáním s konkurenčními značkami na českém trhu, a to z hlediska visual merchandisingu a vizuálů použitých v kampaních. Práce nejprve definuje diamanty včetně kritérií jejich hodnocení, jejich těžby a zpracování, charakteristiky trhu s důrazem na společnost De Beers a její marketingovou historii. Poté se zabývá specifiky luxusu a trhu luxusních šperků, kde se zaměřuje na značku ALO diamonds a vytyčenou konkurenci (Cartier, Chopard, Roberto Coin, Tiffany & Co. a Lia Halada) a její USP. Následně popisuje komunikaci značky ALO diamonds a přehled jejích marketingových aktivit v letech 2008 až 2013. Práce na základě mystery shoppingu popisuje visual merchandising - vnitřní a vnější prostředí butiků jednotlivých značek luxusních šperků s důrazem na emoce, které místo prodeje v zákazníkovi vyvolává, a také na společné znaky luxusu v buticích. Práce na základě komparativní analýzy porovnává společné znaky a odlišnosti, které značka ALO diamonds ve své marketingové komunikaci používá ve srovnání s vytyčenými konkurenčními značkami. Dále následuje analýza vybraných vizuálů jednotlivých značek s cílem odhalit mýtus - archetyp značek luxusních šperků a to,...
Marketing fashion brands with a focus on ZARA
Droščáková, Jana ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Mráz, Otakar (oponent)
Diplomová práce pojednává o specifikách módního průmyslu a marketingu oděvních značek, přičemž svou pozornost soustřeďuje zejména na španělskou značku Zara. Účelem práce je nabídnout čtenáři přehled marketingových metod a nástrojů, které využívají módní značky k oslovování, získávání a udržování svých zákazníků a specifikovat, jaké konkrétní formy marketingové komunikace využívá světově úspěšná Zara. Hlavním cílem práce je odhalit zda a jak tuto komunikaci vnímají čeští spotřebitelé, jak vnímají samotnou značku a následně poskytnout návrhy k zlepšení jejího stávajícího image. První část práce přináší přehled dostupných teoretických poznatků z oblasti módního průmyslu a marketingu, a popisuje a charakterizuje marketingovou komunikaci značky Zara. Druhá část sestává z vlastního výzkumu, kterým jsem se snažila přiblížit činnost a působení značky v českém prostředí, poodhalit marketingové cíle Zary v ČR a především zjistit jak tato značka skutečně působí na české spotřebitele a zda její představa o vlastním positioningu koresponduje s výsledky spotřebitelského výzkumu.
Efektivita komunikace v místě prodeje
Kurzawa, Ondřej ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Jesenský, Daniel (oponent)
Tato diplomová práce se zaobírá komunikací se zákazníkem v místě prodeje. Jejím cílem je využít současné teoretické přístupy ke zkoumané oblasti za účelem navrhnutí konkrétního řešení pro zvýšení efektivity komunikace dermokosmetických produktů v lékárnách.
Fashion merchandising a jeho aplikace ve vybrané firmě
Bechiňová, Markéta ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. První část je věnována teoretickému vymezení fashion merchandisingu, včetně dalších podoblastí, jako jsou visual merchandising, senzorický merchandising a další prvky nákupní atmosféry. Druhá část se pak zabývá popisem praktické aplikace těchto principů ve vybrané prodejní jednotce, která je součástí mezinárodního řetězce prodejen dámských oděvů.
Merchandising segmentu dekorativní kosmetiky u vybrané mezinárodní značky
Vyskočilová, Marie ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tématem této diplomové práce je merchandising. Jedná se o mladou disciplínu, jež prochází v současné době dynamickým vývojem a na trhu jí začíná být přikládán stále větší důraz. V teoretické části práce je cílem vymezení základních pojmů merchandisingu, jeho podstaty a typů, možných strategií, jakož i popis a rozbor reálného fungování merchandisingových procesů. Druhá a stěžejní část této práce je věnována popisu, specifikům a reálným procesům merchandisingu v segmentu dekorativní kosmetiky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.